höhö

Ikväll har jag hunnit med mycket:

- sett wallander (kanske ingen ansträngning men)
- "tonat" håret lite med mitt mousse (kanske inte heller nån ansträning men, de är drygt)
- gjort mina skor fina! smörjt in dom och impregnerat..
- så gott som packat klart väskan!! är ba smågrejer kvar som ska ner i morron..
- och så har jag lagt in massa golåtar på ipoden (tack elin för att jag fick låna)! 
- några partyskivor kirrades också, på en utav dom är det bara schlager, det är den bästa!

och nu ska jag nog krypa i säng!

sakna mig inte alltför mycket i veckan elin..hööhöhö! (jag kommer sakna dig litegranna..ba lite ;P ) och se inte gossip girl utan mig, hahah! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0