vilken dag

Fullt upp helt enkelt. Först jobb mellan 10-14, sen till farmor och ta en fika, sen ner på stan och springa alla tusen ärenden jag hade att göra idag. Frissan, banken, inköp av världens ballaste crocs, byta nå grejer på h&m, och så skulle jag på guldfynd också, men orkade inte. Träffade emmelie en sväng sen hann jag i princip bara hem och äta och sen sätta mig så ringde martin så då blev det bolaget, sen hem 2 min sen drog jag till emmelie igen. Men jag älskar sånahär dagar när det händer grejer, ba drygt att klockan helt plötsligt är så mycket.
Sista jobbdagen imorron sen 2dagars partaj :D yeeeei!


 

Kanske inga skor jag skulle köpa till vardags, men sjukt balla som jobbskor, crocs liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0