slitet värre

Om jag var trött igår så är det ingenting mot för vad jag är idag, helt sjukt! Igår blev iaf en riktigt trevlig kväll, först lite förfest på teg och sen tog vi en promenad till stan och satte oss på olles uteservering. Helt sjukt vad jag älskar sommaren och alla uteserveringar. Väl där träffade jag och emmelie några 40taggare, haha, sjukt roliga var dom. Sen kom malin, anna och evve och så hittade vi några andra roliga grabbar, riktigt trevligt var det. Sen försökte jag och emmelie få i oss nå fyllekäk men köerna är ju helt sinnessjuka på natten så vi gav upp. Jag for hem och vid halv 4 på natten fick jag sällskap av 2 fulla grabbar som somnade här, lite halvtrångt i en 120säng. Så vid 10-tiden när dom drog så fick jag äntligen lägga mig och sova ordentligt, vaknade för typ 1½ timme sen och är sliten som en gris just nu. Men nu äre bara att tagga till för om 3 dagar tar jag studenten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0