sen jobbkväll

Började jobba kl 16 idag, eller igår kanske man säger eftersom klockan är efter 12? Men, kom i alla fall just hem. Känns skumt att jobba sånahär tider när man inte är van. Och vi var inte ens klara när jag gick, men eftersom det är jag som har öppning imorron så var jag tvungen att dra mig hem mot sängen. Ville egentligen stanna kvar, för jag älskar att göra om i butiken, och så är jag ju faktiskt en nattmänniska egentligen. Men men, ibland måste man sova också, och jag fick nog iaf ihop en fin slant med pengar ikväll.

En tråkig sak som hänt ikväll är att min mobil fått fnatt och inget vill funka. Alla sms jag fått idag är helt borta, inga samtal har sparats och det går inte att lägga in bilder på datorn. Och jag fick tillbaka den från lagning för typ 1 vecka sen, kuuuuul.

Jaja, nu måste jag göra mig klar för sängen och sova, nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0