oboy, vilket vackert väder!

Vilken sjuuuuukt underbar dag, har varit så varmt att man knappt kunnat vara ute.. Men började iaf dagen med att äte en smarrig frukost på balkongen, sen for jag och malin på stranden och tog faktiskt årets första dopp ;) inte dåligt! Sen for vi hem och la oss på baksidan ett tag och så blev det grillat till middag. Kom hem, trött som en gris, men insåg att man inte kan sitta hemma en sån här fin kväll, så jag ringde emmelie och vi drog på donken och tog oss lite kvällskaffe och annat smarrigt, sen avslutades kvällen med en öl hos elin. UNDERBAR dag helt enkelt! nu borde jag sova så jag orkar ta mig på stranden imorron också, så vi får hoppas att solen kikar fram imorron.


   

haha, trodde jag hade tagit mycket bilder idag, men tydligen inte!
gonattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0