körd

Jag har prov imorron och har inte ens börjat plugga. Får en känsla av att det kommer gå åt helvete. Försöker verkligen läsa igenom det och lära mig nått, men det är så ointressant att det verkligen inte fastnar.

Nått annat som däremot verkligen fastnat i mitt huvud är låten som jag fick som handlar om mig, jag blir så himla glad när jag hör den. Jättefint. Inte många som har nån som skriver låtar om en ;) höhö!

Det gjorde min kväll, nu ska jag lägga mig o försöka plugga lite till sen sova.

Köpte för övrigt världens finaste kjol idag också, hade inte råd, men som vanligt så köper jag saker ändå.. lyxfällan nästa, haha! Brukar inte lägga upp bilder på mina kläder här, för tycker egentligen att det är rätt ointressant, men den här måste jag visa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0