helvetesdagen

Fyfan hur jag har mått idag, det är nästan obeskrivligt. Kvällen igår började med att jag hämtade upp elin och gled runt med bilen i det fina vädret, sen for vi och hämtade emmelie och så hälsade vi på min moster ett tag och tog en kopp kaffe. Vid niotiden drog vi oss hemåt, lämnade av elin och sen bestämde jag och emmelie oss för att festa lite. Var otaggad som fan till en början, men emmelie lyckades tillslut övertala mig om att vi skulle dra på tc. Så vi ringde skjuts och kom ner på stan vid halv 1, kom till tc och där var det en ut, en in. Som tur var kom vi in bara efter ca 5 min. Va väl inte askul där men, rätt trevligt att komma ut ändå. Tappade bort emmelie, sen blev de tjaffs, sen for hon hem och jag hamnade på nått sätt längs jävla bort på ersboda, kändes typ som världens ände. Hängde där med några främmande grabbar, men det var rätt trevligt ändå. Sen så råkade jag somna där och vaknade halv 11 i morse av mobilen ringde. Skulle ju börja jobba kl 14 så de va tur att mammsen ringde mig.

Klev upp, sliten som en gris, trött som jag vet inte vad. Ringer en taxi, som skulle ta ungefär 5 min men tog 25 min, rätt irriterande, och stressande. Tog mig iaf hem tillslut, men dyrt var det. Kom hem vid kl 13, tog en snabbdusch en macka och cyklade sedan iväg på jobbet. Och dom 2 timmarna på jobbet kändes ungefär som 5. Men sen lämnade jag cykeln på stan, tog bussen hem och deckade i soffan på dirr. Är glad att den här dagen är över nu, och jag är glad att jag överlevde den, haha!

Borde plugga nu för har prov både imorron och på tisdag, men.. jag ger upp! Nu tar jag sommarlov och resten får jag helt enkelt göra till hösten. Punkt slut.

Nu ska jag lägga mig och se en film och sova riktigt jävla gott. gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0