helgens trevligheter

Har haft en riktigt bra festhelg (utan snefylla) för ovanlighetens skull, haha. Känns som att jag börjat bli bättre på att ignorera saker istället för att brinna av, och det är ju bra! I fredags var jag med elin, drack nå öl hos henne sen gick vi på gretas och tog en öl och sen blev det olles, och så kom petra och hängde med oss också. Mysig kväll sådär. Igår hängde jag med gåsen, empan och mäd, vi drack lite hos mig sen drog vi på olles (för ovanlighetens skull?) haha. Förut hatade jag olles, men på sommaren så äre rätt bra ändå. Kvällen igår var bortsett från allt tjaffs ändå rätt så trevlig :) Hade ju dock betyyyyydligt roligare den här helgen för 1 år sen, men.. så blire ibland!


Nu måste jag skynda mig iväg på jobbet! Känns skumt att fara och jobba den här tiden och inte veta hur länge man ska jobba, men pengarna rullar ju in fint så, jag är glad!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0