FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN..

..fyfan vad jag är bra! Igår var en UNDERBAR dag, skulle verkligen vilja få göra det igen. Vilken lycka! På morgonen var det champagnefrukost hemma hos mig, lite trångt men att alla kom var jätteroligt! Sen gick vi till skolan, tog kort, var i aulan, fick fika & betyg och sen var det dags att gå ut. Vi gick ut först av alla och skrek som aldrig förr, var så glad att jag va helt skakis. Utgången är nog mitt bästa minne. Att gå ut först, med musik och en skrikande klass, och att ALLA kollade på oss, det är alltid kul att va i centrum, haha. Sen på vagnen var också underbart roligt. Var dock ganska hes efter allt skrikande, och full som en gris när jag kom hem, de va lite tungt. Men med lite mat & fika och trevligt sällskap så kändes de bättre. Sen for jag till amanda där hela klassen var samlad igen, och det var också jättejätteroligt. Allt som hände efter efterfesten orkar jag inte ens skriva om för det är inget jag vill minnas. För dagen var det bästa.
Bästa dagen i mitt liv  :)


Tråkigt nog funkar det inte att lägga upp bilder nu, men de kommer de kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0