varför

hur mycket orkar man egentligen, och hur mycket kan man egentligen gråta på en dag? ögonen svider jättemycket men jag vill verkligen inte gå och lägga mig.

finare vänner än mina är nog omöjliga att hitta, ni betyder såååå mycket för mig. det är sant det där folk säger om att vänner är den familjen man väljer själv, och jag måste ha valt dom bästa. och min släkt är och så underbar att jag inte riktigt finner ord för hur mycket alla betyder.. men fortfarande, jag saknar min mamma!

vars är jag om 1 år? om någon kunde svara på det kanske allt skulle kännas lite tryggare? men som min käre vän elin sa ikväll, man får ta det som de kommer. tror det var så hon sa, det lät smart iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0