ingen rubrik

Känns verkligen som att hela mitt liv just rasade. Det är skrämmande hur man kan vara sååå lycklig en dag och så olycklig dagen efter. Jag är arg, ledsen, besviken, sårad och allt som man kan vara. Och jag önskar verkligen att jag bara kunde vakna imorron och allt helvete bara var en dröm. Och jag vill verkligen inte sova för jag vill inte vakna mer just nu, inte på ett tag. Vill bara stänga av telefonen, och ligga i sängen under täcket och bara vakna när allt blivit bra igen. Men hur länge kommer det ta? 1 vecka? 1 månad? 1 år?

Jag behöver dig mamma. Jag vill inte va ensam. Jag vill inte va vuxen och ta ansvar. Jag vill att du ska komma hem och öppna min dörr och säga att du älskar mig, som du alltid gör innan du går och lägger dig.

Jag vill verkligen verkligen verkligeeen inte va ensam. Jag orkar inte nu.

Nu borde jag sova, är så trött så ögonen går i kors. Men jag vill inte....

Nu ska jag krypa ner i sängen och va jätteledsen... jättejobbigt! Men tacka gudarna för alla fina människor jag har runt omkring mig, älskade släkt och vänner...

Men som sagt, jag vill ha min mamma.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0