Can you help me unravel my latest mistake?

Har sån ångest över den här natten. Jag skäms och de känns enbart töntigt och jag fattar inte riktigt alls vad jag tänkte med. Men antar att man lätt gör dumma saker när man är full och ensam. Jag trodde väl att det skulle påverka mig mer än det gjorde. Kom iaf två snälla ambulanskillar och hämtade mig. Sen nån rolig prick som tog hand om mig på sjukhuset. Sen när jag väl skulle ha mitt "möte" så var jag så trött att jag nästan somnade sittandes. Och orkade verkligen inte prata, för vad ger det, egentligen?

Äh, nu är jag less och allt känns sjukt meningslöst. hejdo

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hoppas du inte smälter bort i värmen. Tycker att du ska titta in på min blogg först o sedan på sicastyle.blogg.se o rösta på min blogg som månadens blogg. =)

Ha en monsterskön dag!

2008-07-27 @ 17:34:24
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Postat av: Heidi

Hoppas du inte smälter bort i värmen. Tycker att du ska titta in på min blogg först o sedan på sicastyle.blogg.se o rösta på min blogg som månadens blogg. =)

Ha en monsterskön dag!

2008-07-27 @ 17:35:38
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0