vad hände igår?

Jag mår verkligen som jag förtjänar idag, haha.. usch! Har skrämmande mycket minnesluckor från gårdagen, jag brukar sällan ha det. När gick vi in på olles, när kom allt folk, vilka var vi med, och framför allt när fan gick vi ut från krogen? Allt är lite sådär oklart just nu. Jag minns iaf att skumpan va slut redan kl nio, jag kanske borde ha slutat dricka efter de? haha. Aja, jag hade nog trevligt iaf, och det är det som räknas.
Jag gillar att jag gillar alkoholen igen.

Planen var att åka till elin idag och få hjälp att bleka håret, men den orken fanns inte nånstans, tråkigt nog. Det hade varit roligt att komma ut och göra nått.

Jag kanske borde ta en prommis på ica och köpa nått smarrigt till min sega bakiskväll med massa bra på tv, men vet inte om jag har orken till det heller. Den som lever får se helt enkelt.

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0