vad gör jag vaken?

Har varit trött sen kl tio typ, och ändå sitter jag fortfarande här. Kan va för att jag fastnade i massa bra youtube-klipp.

Idolfinalen i morrron, wohooo! Myskväll med tjejerna. Lördag ska jag verkligen försöka, på riktigt, att fixa julklapparna, för jag kommer aldrig hinna annars. Sen blir det middag hos mormor. Hade egentligen bestämt mig för utgång den här helgen, men de blir inget av! Har varken tid, råd eller lust. Mycket att göra..


Men som sagt, sängen nästa! sleep tight tonight




sådär söt är jag när jag sover... eller... inte! haha

när jag kollade på bilder hittade jag bilder på mina naglar, jag borde göra såna igen.

   

jag saknar min "klor", haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0