personalkväll

Dagen och kvällen har varit riktigt bra för mig, jag är dock sjukligt trött med tanke på att jag for hemifrån vid 9 i morse och kom hem för en stund sen.. lång dag!

Jobb först, gick lite tidigare för de var ganska lugnt så jag hann fixa lite med julklappar. Sen gick jag iofs tillbaka till jobbet och hjälpte till med stängningen. Efter det for vi hem till chefen och hade först personalmöte, sen blev det massa god mat och gott fika. Så fick vi julklappar också, ett biopresentkort och en trisslott, och jag vann faktiskt på min lott! 50 kr bara men, alltid nått! Trevlig kväll!

Ne nu ska jag försöka sova nått om jag ska orka med morgondagen.

gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0