lovely

Igår var rikigt rolig kväll, men det brukar ju bli lyckat med rätt sällskap. Jobbade mellan 15-19, sen skyndade jag mig iväg till elin och gjorde mig i ordning och sen började festandet. Efter det blev det utgång på olles, och det var riktigt trevligt faktiskt, och inte alls sådär jobbigt mkt folk som jag var rädd att det skulle va. Finns en extremt rolig film sen igår, men den får absolut inte allmänheten se, haha! Efteråt hamnade jag på plaza, det var trevligt, träffade flera som jag inte träffat på länge, det är alltid kul. Önskar att jag hade tagit med kameran, en miss av mig.

Imorse stod det en säng mitt i rummet när jag vaknade, haha. Det var lite kul. Men varför åt jag inte hotellfrukost för? Också en miss av mig. Fast å andra sidan hade jag säkert spytt upp allt på en gång, sliten dag idag kan jag lova. Men jag har iaf haft en mysig bakisdag med elin och ida, först lite bakismat och sen bakishäng hos elin, alltid lika trevligt!

På tal om nått helt annat så kommer "i taket lyser stjärnorna" på bio den 30 januari, den ska ses! Är helt kär i den bara av att ha sett trailern, och boken var ju riktigt bra så.

Nu ska jag se nån film, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0