lång dag, lång vecka

Nu är det bara jobb som gäller fram till jul, och inte nog med det så jobbar jag över 8 timmar/dag, vilket är normalt för de flesta men för mig som bara är van att jobba 6 timmar/dag så äre ändå ganska stor skillnad. Men jag har iaf 2 lediga dagar innan jul, och jag får se till att ta vara på dom ordentligt. Men jag gillar att jobba såhär innan jul, alla är så glada, det är som så mysig stämning.

Ikväll har jag iaf haft värsta ta-hand-om-mig-själv-kvällen, huuuur skönt som helst. Jag har varit så anti att bada badkar senaste åren för att jag blir så rastlös, men ikväll gav jag det ett försök. Började med att he in en skummtoning i håret för att försöka få bort det gula sen blekningen, sen så kladdade jag in ansiktet i en ansiktsmask, tog en kopp kaffe och en hänt extra och la mig i badet, Måste vara typ det skönaste jag gjort på länge.

Sen efter badet smörjde jag in hela kroppen, och gjorde nån 3stegs-fotvårdsgrej på mina trötta slitna fötter, och så målade jag naglarna också.

Och nu sitter jag här med lite bubbelvatten och äter en lussebulle.

Jag känner mig som en heeeelt nu människa, haha!

tjaråååååå!!!


ps. vem är snyggingen? han ska jag ha! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0