jobb och storstädning

Det är ungefär det jag har hunnit med idag. Jobbade 11-17, eller blev ju typ 18 eftersom jag var tvungen att banka, vilket tar en jäkla tid. Sen kom jag hem, käkade middag och sen började jag städa på en gång. Jag älskar att städa. Det är så skönt när man fått det gjort. Sen så färgade jag mammas hår och så kom empis förbi en stund också. Känns verkligen inte som att det är lördag kväll, och det känns ännu mindre som att det är julafton om 4 dagar.

Imorgon ska jag på kalas i bullis, det blir nog trevligt. Sen ska jag försöka få med mig empan på strömpilen en sväng. Borde hämta ut min mobil, så jag kan lämna in den sen igen, jag är less, bara less!

Ne, om man skulle sova kanske? gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0