jag snattade idag

Sånt som händer ibland! haha, skämt å sido. Men det är fan lätt hänt. Jag gick runt inne på h&m i typ en kvart och höll i ett diadem, sen när vi gick vidare och kom in på gina så kom jag på att jag fortfarande höll diademet i handen. Fick lite halvt panik och skyndade mig genast tillbaka med det. Så jag tog det iaf aldrig på riktigt. Min första tanke var "äh, nu har jag ju redan råkat gå ut med det, då kan jag lika gärna behålla det", men sen kom jag på att det vore ju förjävla tråkigt att råka åka fast för det. Been there done that, var faktiskt 6 år sen igår, haha! Lite roligt är det faktiskt. Ung och dum på den tiden. Märks ju att man blivit äldre nu på den fronten.

Idag har jag gjort bort nästan alla julklappar också. Och så har jag vunnit på en jävla massa trisslotter, jag vann faktiskt på 5 av 7, det är helt otroligt. Bytte in mot nya lotter hela tiden, men jag gick faktiskt en hunka plus också, inte helt fel. Jag ska börja skrapa lotter oftare tror jag, vem vet man kanske vinner en miljon en vacker dag. Som dom säger, plötsligt händer det! Men en mille är iofs inte så mycket pengar, egentligen! Skulle kunna spendera dom på en dag om jag fick! Men så roligt äre ju inte.

Nee, en kopp te nu sen sova! natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0