jag kunde inte vänta längre

Så jag klädde julgranen nu.. har verkligen NOLL julstämning, så jag tänkte att om jag ser en julgran varje dag så kanske de kommer. Eller så blir jag bara dyngless på den om några dagar. Får se helt enkelt.

Nu är det iaf slut på ledigheten, jobb imorgon och på fredag, men är ledig hela helgen sen, det ska bli skönt. Veckan efter däremot är fullproppad, jobb hela veckan, julimiddag(?) eller nått annat spännande med jobbet, farmor fyller år, mia fyller år.. jaa.. nivet, mycket att göra! Så i helgen MÅSTE jag göra klart de här med julklappar, kommer aldrig hinna annars. Varför är jag alltid ute i sista sekund för? Så typiskt mig.

Idol-finalen på fredag, vad händer på lördag? Var som så taggad på fest, men.. nu vet jag inte längre! Kanske ska vara hemma och pyssla med julklappar istället.. kanske! Är ju inte helg än.

På tal om noll julstämning så har jag glömt min chokladkalender tills idag.. (ja, jag är 20 år och har en chokladkalender, haha, dulligt.) 10 chokladbitar på en gång kändes dock lite väl mycket, så jag får äta några per dag nu. Lär glömma bort den nu igen, och kommer väl på de på julafton eller nått.

nee, kvällsröken nu sen sova! tjingeling!



En några år gammal bild på bäste vän som hjälpte mig att klä granen.

Kommentarer
Postat av: Elin

hshahahah men fyfan vilken bild, den har jag inte sett förut.. vart grävde du fram den? Och vilket år var de där? :O

2008-12-11 @ 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0