hjhdfjksd

Har förjävla ont i ryggen, och när jag har ont blir jag grinig. Så just nu sitter jag bara och irriterar mig på allt som är möjligt att vara irriterad över, sjukt kul.. inte!

Nu har jag iaf kommit en bit på vägen med julklapparna, men bara en pytteliten bit.. får ta tag i allt senare i veckan.

Imorron ska jag börja tidigt, har öppning. Och sen så har jag stängning också, efter det ska jag till teg, ha personalmöte och så verkar det som att vi ska äta nått smarrigt också. För det stod "kom lagom hungrig", så jag får se vad chefen har hittat på för roligt.

Nee, om man skulle gå och packa väskan inför morgondagen. Tur att jag är ledig på torsdag, annars skulle jag inte orka med den här veckan.

Jag vill ha min digitalkamera, nuuuuuuuu! Har varit utan den alldeles för länge..

jajaja, tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0