finally

Idag hittade jag mig ÄNTLIGEN ett par bra jeans, inga speciella men riktigt sköna och satt precis som jag vill. Har behövt ett par svarta jeans länge, och nu är det problemet äntligen ur världen.

Köpte en ny klänning/top också, hur fin som helst. Som man kan ha både till jeans och leggings, får nog bli den nästa utgång. Nästa helg kanske? Var som sugen i helgen men, ingen annan verkar vara de? Så jag har som lite tappat peppen också. Men någon öl skulle ju inte sitta helt fel, någon som är sugen? haha

Imorgon blir det några timmars jobb också, vilket verkligen kan behövas, för jag såg just att jag har alldeles för lite jobb uppskrivet i kalendern den här månaden.

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0