äntligen är julen över

Känns skönt att julen är över faktiskt. Nog är den mysig alltid, men nästan mer stressig. Min julafton var huuur bra som helst. Maten var jättegod, sällskapet var det bästa, och julklapparna var såå mycket mer än vad jag hade väntat mig. Jag måste ha varit snäll i år, för jag fick riktigt bra saker. Bla dator + högtalare och sladd till tvn, parfym, helkroppsmassage, pengar, ipod, sängkläder, världens finaste pyjamas och lite annat smått och gott. Jag är riktigt nöjd! 


en del av mina julklappar, lovely!
 
   


Några bilder från middagen i Skeppsvik

  

  

Bilder från när vi åkt ut till Tavelsjö

  

  

  


Jag som öppnar sista julklapparna på kvällen när vi hade kommit hem, och självklart var det mjukis som gällde när jag var hemma igen, jobbigt att va finklädd en hel dag, haha.




Ne, nu ska jag ta med mig datorn och krypa isäng och kolla på nån film. Imorgon blir det jobb från kl 15, och efter det äre PARTYYYYYYYY som gäller med mina bästa brudar. Som jag längtat!

tjarå, och god jul i efterskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0