3e advent

Och jag har fortfarande ingen julstämning alls, och jag har fortfarande inte fixat med en enda julklapp.

Helgen var lugn, i fredags såg jag idol med empan, och jag är besviken, jag hejade ju på alice. Hon var iaf bäst under kvällen, och vinnarlåten var SÅ mycket bättre när hon sjöng den. Lördag for jag och mamma till ersboda och va runt på lite affärer sen åt vi middag hos mormor. Kom hem vid kanske halv 8 och gjorde verkligen ingenting igår kväll, tråkigt men skönt. Slapp vara bakis idag. Så idag for jag till elin och fick hjälp att bleka håret, skönt att få det bortgjort. Jobbigt dock att färgen inte alls blev så bra, får hoppas att silvershampoo gör susen annars måste jag gå till frissan, och de känner jag inte riktigt att jag har råd med.

Nu väntar en vecka full av jobb, så jag borde försöka somna i tid ikväll, men känner jag mig själv så vet jag ju att det inte kommer att bli så.

Jag är utrråkad, bläääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0