1 veckas ledighet

Yeeei, nu är jag ledig i en vecka, om inte ännu längre.. 1½ kanske! Känns riktigt skönt. Lite tråkigt också men jag kan behöva lite ledigt faktiskt. Tänkte fara ut till bullis en om en stund och sova över där en natt eller två. Sen är det ju nyårsafton också, vad ska man hitta på då egentligen? Känner mig lite opeppad men samtidigt känns det tråkigt att bara sitta hemma. Fast man kanske får vuxenpoäng av det? Att vara hemma istället för att festa på nyår. Får se hur jag gör.

Dagen efter nyår ska jag dock vara på iksu spa kl 12 så jag orkar inte direkt vara bakis heller. Efter iksu blir det middag och sen bio, en heldag med andra ord. Blir som en avskedsdag av malin. SOM jag kommer att sakna henne! Får hoppas att 1 år går fort.


Jag är rastlös, kan min skjuts komma snart? Nu ska jag borsta tänderna, och sen ta en ipren och hoppas att mitt ont i magen går över, sen måste jag fördriva lite tid.

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0