vilken vecka

Igår var en seg dag, vaknade och kände mig förkyld, vilket jag absolut inte har tid med just nu. På kvällen blev det personalmöte och sen en sväng förbi mariestrand. Idag har inte heller varit någon bra dag för mig, känner mig hängig och har mått illa några timmar också, blääää... kan det vara resfeber? jag hoppas fan det. Nu äre bara 2 dagar kvar tills jag ska flyga, och jag gruvar mig inge lite. Var på apoteket idag och köpte nå öronproppar som tryckutjämnar, och jag hoppas dom funkar bra för annars kommer mina öron göra jättejätteont.


På tal om ingenting så går tiden så himla fort just nu. Det känns som att de var 2 veckor sen jag fick veta att jag skulle få följa med till stockholm på roadshowen, men de har gått nästan 2 månader.. vad har jag gjort i 2 månader? Men på torsdag äre äntligen dags. Ska åka ner med chefen till storstaden och det ska bli så spännande!! Ska dock upp kl FEM, 05.00 liksom, heeeeeelt overklig tid. Lär ju vara mer död än levande innan dagen är slut. Flyger ner vid 7-tiden, sen äre möten mellan 10-17, sen hade jag tänkt ringa och höra om mysjocke vill hänga lite, sen äre bussen som gäller kl 21. Fullspäckad dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0