vilken dag

Igår var verkligen en fullspäckad och riktigt rolig dag. Började med att kliva upp 04.50, efter att ha fått sova några timmar iaf. Vid 6tiden for jag till flygplatsen och 06.50 gick planet till stockholm. Flygresan gick faktiskt riktigt bra, fast jag var jättenervös. Som tur var hade jag inte läst nått om flygkraschen i madrid eller vars de nu var, och de är jag glad för, för om jag hade läst om det så hade jag nog bangat ur, haha. Väl i sthlm så åkte vi först till gamla stan och lämnade lite grejer sen gick vi in mot stan till kulturhuset där alla möten skulle vara under dagen. Och allting var jätttebra. Blev så himla peppad på att jobba nu och sälja hur mycket som helst. Efteråt gick vi till gamla stan igen, och ungefär 5 min efter vi kom in så började det SPÖREGNA, det verkligen ööööste ner, och åskade gjorde de också.

Men jag började iaf traska iväg för att möta upp Jocke, och med tanke på att jag fick vänta ett bra tag så var jag heeeelt dyngsur när vi kom hem till han. Men jag fick iaf värma upp mig där ett tag med en kopp kaffe. Hann vara där ett tag sen vare dags att dra till bussen, och som tur var fick jag låna ett par sockar av han som jag kunde ha på bussen, och de var typ de skönaste på hela dagen att få ta på sig dom, för mina skor var verkligen plaskblöta.

Bussresan var dryg, med tanke på att jag är jättejätteförkyld så frös jag i princip hela vägen. Men som tur var lyckades jag sova litegrann. Kom hem vid 6 imorse, trött & hungrig, med tanke på att jag sovit ungefär 3 timmar på 1 dygn och inte ätit på 18 timmar, haha. Men men, i det stora hela var gårdagen kanon, skulle mer än gärna göra om det!

Nu ska jag och min superförkylning gå och duscha, sen måste jag fara och handla lite och storshoppa på apoteket. Jag vill bli frisk nu, och jag vill festa imorron!

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0