update

Tog mig upp ur sängen till slut iaf! Alkoholen är på nått sätt räddningen just nu, men de känns skönt. Har iaf varit 2dagars festande för mig, även om fredagen var sjukt lugn för min del. Idag (lördag) vaknade jag, sa ett sista hejdå, traskade till stan och mötte upp tjejerna för en rullpizza på stan, sen satt vi på nadias balkong och lösde korsord och slappade. Sen gick jag & elin hem till henne och käkade middag och så gjorde vi oss i ordning. Vi skulle egentligen va nyktra ikväll och hyra film och bara tare lugnt, men en stund senare öppnade vi skumpan och de slutade ändå med utgång, haha. typiskt oss? Det var trevligt att komma ut ändå. Fick prata med min mäng ikväll också, de gjorde mig glad, as usual!

men VARFÖR blir man alltid som fullast när man ska sova? har inte riktigt fattat grejen

anyway, snart får jag veta vars vi får boende, och jag gruvar mig samtidigt som de känns som en lättnad.. får helt enkelt se var vi hamnar..

skåne om 2 veckor? snäääälllla låt de här funka, jag vill så gärna. skaunnne is the shit!

haha, nu måste jag skratta! och så ska jag röka, sen ska jag sova.

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0