tillbaka till sängen

Klev upp för typ 1½ timme sen, har varit duktig och tvättat nu på morronen. Men satan vad trött jag är, helt sinnes. Så nu hade jag tänkte försöka sova ett tag till innan jag ska iväg på mitt samtal senare idag. Fest ikväll? Är som sugen fast ändå inte.. planen var att festa tis, ons, fre och lör. Men så insåg jag just att jag är pank. Men de får helt enkelt ordna sig på nått sätt..

JUSTEJA, idag får jag ju veta vars vi får bo. det hade jag totalt glömt bort.. bäst att ringa mammsen på en gång. uppdaterar senare om de blev nått bra eller dåligt.. tråkigt nog har jag en magkänsla som säger att de blir dåligt.. men men, vi får se helt enkelt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0