så var det söndag igen

Det blev vin igår ändå, fast jag var sjuk. Vin brukar alltid göra allt bättre! Jobbigt nog var det de såkallade mördarvinet jag drack av, och jag blir lika knäpp varje gång av det. Men som tur var är det slut nu, så i framtiden blir det inget mer av det. Var i röbäck och förfestade lite, och jag tror inte jag skrattat så mycket på länge. Galet roligt var det! Sen blev det utgång på olles, det var också trevligt. Och sen lite fyllekäk och så råkade jag på nått vänster hamna i röbäck igen, haha. Men som tur var kom min gås och hämtade mig så jag fick sova hemma iaf, sötnos!


Snart kommer min ögonsten, jag längtar massor!!!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0