lördag

Idag har jag sovit läääänge, riktigt skönt. Men är på nått sätt ändå trött, men med alkohol i kroppen brukar de bli bättre! I dag var jag duktig och tvättade lite också, riktigt skönt att få de bortgjort. Ändå sitter jag här och säger "ååååh jag har inga kläder", haha.. typiskt! 

Det var ganska kul när jag skulle gå till tvättstugan, för jag visste inte vad jag skulle ha på mig eftersom jag ville tvätta i princip allt. Så jag tänkte "ääh vafan, det är knappast nån i tvättstugan nu", men så fel jag hade. Jag gick ut med mina shorts (som är så korta att man nästan ser halva rumpan) och så skinnjackan och mormors lila crocs, såg sådär lagomt söt ut. Och SJÄLVKLART när jag kommer dit så äre ju nån där, och SJÄLVKLART en ung kille.. typiskt min otur. Han kollade lite konstigt på mig, men de va roligt.

Nu ska jag sminka mig och fortsätta dricka, och hoppas på en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0