fredag

Typ min lugnaste fredag på länge! Iofs kan de ju bero på att jag kom hem kl 6 imorse, och är sjuk, så jag är ju inte jättepigg. Ikväll har jag iaf varit och handlat lite och sen for jag förbi emmelie och drack lite te och åt en macka, mysigt värre! Och på tal om att äta så är 3 mackor allt jag fått i mig idag, har verkligen ingen matlust. Känner ingen smak alls. Men nu sitter jag och försöker få i mig lite fil iaf, säkert jättegott, jag önskar att jag kunde känna nån smak på nått. Nu ska jag krypa i säng, helt sjukt tidigt för att va fredag, men jag ska se på massa sex and the city så jag lär ju ändå inte somna förens om några timmar.

Fest imorron med malin, anna och nå grabbar från stockholm. Det är min plan om jag mår bättre!

gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0