en fredag

Jobbade mellan 11-17 idag, riktigt skönt att ha nått att göra på dagarna. Ett stort plus är ju att jag älskar mitt jobb så, det är bra att göra nått roligt och tjäna pengar samtidigt. Imorron äre jobb igen, ska upp kl 8 vilket känns lite tungt med tanke på att jag ska orka festa hela natten lång också, men får lägga mig tidigt ikväll helt enkelt.

Idag blev de lite shopping också, nog för att jag egentligen inte alls har råd men, behöver verkligen kläder. Fyndade ett par jeans för en hunka och en jättefin stickad kofta blev de också. En riktig höstmyströja!

Nu är min ögonsten hemma igen, så vi ska lägga oss i sängen snart och mysa massor!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0