en fråga bara

Vafan hände i lördags!?

Minns att jag satt och sa "det känns inte som att jag kommer bli full ikväll", sen nån timme senare minns jag att jag sa "faan va full jag börjar bli".. vilket egentligen är olikt mig men som har börjat bli en rätt dålig vana senaste tiden? Det blev iaf olles, sen tc, sen olles igen. Det är ungefär mitt minne av kvällen! Vaknade på söndagen i nån lägenhet typ vid olles, och så skulle jag skynda mig till bussen. Men när jag väl kom dit märkte jag att jag bett malin kolla på fel busstidstabell, så jag fick sitta där sliten som en gris i 45 min för att vänta på nästa, sjukt rolig start på en sliten söndag. Kom till ersboda, och kände mig fortfarande lika full som kvällen innan. Fikade lite och deckade sen på golvet, haha. Efter nån timme taggade vi till och drog på willys och köpte tacos och chirre&dirre, så söndagen gav iaf något gott. Resten av kvällen låg vi bara och såg på tv och somnade tidigt...slitna själar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0