elin 20 år!!!

Idag fyller min darling 20, grattis till dig :D Och igår firades det ordentligt. Förfest med massa goa brudar, smarrigt fika och som vanligt massa sexprat, haha.. as usual! Sen kom Idas kusin också och kände o klämde på allas ryggar. En kille och 8 tjejer, inte dåligt asså! Sen blev det utgång på corona, och fan vad jag har saknat det stället! I looooove it.

När vi skulle gå därifrån råkade jag klantigt nog kliva på en marschall så jag fick hela den på foten, och det gjorde inge lite ont. Foten är helt svart och så har jag massor av brännblåsor, usch&fy!!

Sen var martin snäll och kom hämtade mig så jag slapp gå till ersboda, haha. Då hade jag väl fortfarande inte varit hemma. Hade ju garanterat somnat i nått dike.

Nu ska jag se om det är nått bra på tv och ta en powernap kanskeeee?

puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Taaaack =)

2008-08-31 @ 16:11:11
URL: http://ilajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0