dryg dag

Har varit på arbetsförmedlingen idag, varför vet jag inte, för jag vill inte ha nått nytt jobb, men de va tydligen något jag va tvungen att skriva in mig på för att få nå pengar. Och så hade jag möte på ungdomsslussen också, tog typ 1½ timme men nu hoppas jag på att det ska ge nått.. dom verkar vettigare är soc iaf.

Nu ska jag sitta och vara arg ett tag, för jag är så sjukt jävla besviken just nu att jag inte riktigt hittar ord som kan förklara. Du sviker mig gång på gång på gång, och jag orkar fan inge mer nu. Och så är de ju så jobbigt för dig, och så synd om dig. Men JAG då? när fan frågade nån sist hur det var med mig?! När frågade DU sist hur de var med mig? ååååh...

Aja, har iaf tur som har en vän som elin som bjuder mig på middag och så ska vi hänga ikväll. Blir nog för ovanlighetens skull inge festande, men imorron då jävlar!

Nu ska jag sura en stund till sen ta bussen ner till stan.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0