snajsigt

Bortsett från att jag varit sjuk i flera dagar nu och missat massa lön så har jag ändå haft en helt okej helg, nog för att förra helgen utan tvekan var bättre! Men iaf så börjar jag känna mig lite friskare nu, tror att det var vinet som gjorde susen, haha!

Jag skulle egentligen behöva ta en powernap, eftersom jag tidigare idag typ fick hålla i mig i väggarna när jag gick så jag inte skulle ramla omkull.. slitet värre! Men jag orkar typ inte vila, jag vill köra bil, men jag borde nog inte köra bil med tanke på mitt tillstånd.. men men men men, nog om det!

låtarna som är hetast just nu är utan tvekan hoffmaestro & chraa - seize the day,
och johnossi - man must dance, mums säger jag bara, jag måste nog bränna en ny skiva till bilen! Man tröttnar så fort på all musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0