slutet

Nu måste jag bara skriva om våran sista tid i stockholm, har inte kunnat göra de förens nu eftersom bloggen varit konstig!

Men iaf, lördagen var en gaaalet seg dag, vi låg bara och var bakis hela dagen, men det var ganska skönt det också! Men sen tog vi oss i kragen och städade lägenheten och käkade lite och taggade till med lite vin! Sen drog vi oss i mot stan, tror att det var i gamla stan som vi var och virrade omkring! Blev en jäkla massa tjaffs men sen när det ordnat sig så gick vi på nått som hette skeppsbar, det var helt okej :) träffade några trevliga där iaf! Men tråkigt nog hann vi inte vara ute så länge.. men då drog vi med nå randoms och efterfestade. Jag tycker att det var läskiga typer så jag joinade sängen istället, och lika bra var det!

Söndagen var också en ganska sliten dag. Blev inte så mycket gjort då heller. Vi drog och käkade på max och så var vi förbi på heron city, värsta balla stället! Sen var det mest bara hem och packa väskan. Efter det kom Jocke och hämtade mig och jag hann iaf hänga med han en liten stund :) egentligen en alldeles för liten stund men, bättre än ingenting. Och sen var det dags för det mest slitna av allt, bussresan hem! Måste ju ha varit den drygaste i hela mitt liv, men jag orkar inte skriva hela storyn, kan ju ba säga att de va en dryg tant som jag gärna hade kastat ut men.. de gick ju inte!

Nu är jag iaf hemma och det känns rätt trist faktiskt! Lite skönt men hade gärnat stannat längre i storstan!

pusshejs!


             

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0