mycket att göra

Idag vaknade jag väl sisådär vid 9tiden, satte mig i soffan och typ dog en stund för jag va så trött, och bestämde mig för att börja praktiken kl 12 istället. Sen jobbade jag till kl 16, mötte upp mammsen hos frissan och sen träffade vi min jenny, zanna och leo och käkade lite. Sen blev det lite shopping, 3 par skor, 1 klänning till studenten och några linnen. Sen for vi hem och byggde ihop byrån som vi köpte igår, och självklart fattades det en grej så vi inte kunde göra den helt klar, men så är det ju alltid, tråkigt men sant!
image65
Imorron äre minst lika mycket att göra som idag. Först praktiken, sen fara och handla allt  som behövs till smörgåstårtan, och så hade jag tänkt se om jag hittar något fint att ha på  mig i helgen. Sen hem och städa, och hela min fredag kväll ska jag baka med tjejorna!

Här är iaf mitt korvskinn till studentklänning och mina nya skor:






 image66   image67    image68

Kommentarer
Postat av: Din blivande man?

Galet fin klänning damen...En tjuga och jag är din? Det var väl en snäll komentar? ;)
ps. Lugna dig ds.

2008-05-05 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0