glad

Det var faktiskt ganska länge sen jag var så glad som nu, varför vet jag inte riktigt men jag antar att det är allt bra som händer just nu som gör mig så peppad på livet igen, och självklart gör ju det fina vädret allt ännu lite bättre!

Ikväll har jag sett anna pihl, och jag blev så glad, det är så bra!! Sen så har jag varit med min käre vän elin och handlat på maxi och busat runt med bilen, haha!
Skrattat har jag också gjort en hel del ikväll!

Imorron är min plan att jobba 10-14, sen fara till min moster och baka massor till i helgen,
och sen ska jag äntligen köpa min mobil, iiiih blir så glad!


image64

här är grejer som jag samlat på mig av en bra person som gör mig glad, puss!

Kommentarer
Postat av: Mongo

lite stört är det allt;)

2008-04-21 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0