denna bil och denna körning

Senaste veckorna har jag kommit på mig själv med att jag kör som en galning, varför vet jag inte men det är nått som är roligt med det! Skulle ju dock inte vara lika roligt att tappa körkortet, så från och med nu ska jag verkligen försöka skärpa till mig!!

Ikväll hände iaf sjukaste saken, haha! Jag och Åsa ska ta sista kvällsröken innan jag far hem, så går vi till bilen så jag får starta den så jag ska slippa frysa ihjäl när jag kör hem, och såhär gör jag i princip varje kväll. MEN ikväll så får min bil för sig att dra utan mig. Helt från ingenstans börjar bilen rulla, och jag visste som inte om jag skulle skratta eller göra nått åt saken, så jag får skynda mig efter min kära bil, slita upp dörren och hoppa in och stanna skiten.. känns som att jag borde fixa handbromsen snarast! hahah, men roligt var det iaf!


Och på tal om ingenting så vare värsta fina vädret idag, man blir så glad av sol och värme!

Nu ska jag försöka dra mig mot sängen, hur tungt det än känns, gonattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0