senaste

Helgen var trevlig, i fredags blev de först middag hos min moster (huuur gott som helst, blir hungrig när jag tänker på det), haha! Sen for jag på förfest på umedalen med massa trevligt folk sen utgång, trevlig kväll helt enkelt! :)

Lördagen va egentligen tänkt att jag & malin skulle gå på olles och se sverige - danmark matchen, men det var jag allldeleeees för sliten för.. så istället blev de beckfilm och fruktsallad med emmelie och mandi!

Och idag söndag (bortse från att klockan är efter tolv), så har jag varit och shoppat smink med elin, och usch vad jag egentligen inte hade råd.. fattar inte hur jag ska överleva den här månaden.. blää! Men men, sen har jag iaf möblerat om i vardagsrummet och det blev jättemysigt!

Dagens usch-och-blä går till att tvättmaskinen självklart skulle gå sönder och läka vatten just när jag tvättar.. och inte nog med det så STINKER det surströmming i hela jävla hyreshuset!! Surströmming borde vara förbjudet när man bor i lägenhet, punkt slut.


Justeja, hittade igen mitt röda läppstift i helgen också, huuuur ballt som helst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0