Nu fick jag svaret på mina magbesvär, magkatarr! jeeetttteeeeejooligt.. eller inte! Fick inte ens någon medicin för att jag tydligen måste fixa det själv genom att ändra min vanor i livet och sluta stressa, men det finns ju som ingen "på-och av"-knapp för stress.. men men, får försöka fixa det på något sätt. Det är tydligen inge bra att va 19 år och ha haft magkatarr 4 ggr, men jag tror inte direkt att jag är den enda. För hur många ungdomar lider inte av stress i dagens samhälle?
Nog om det.


Ikväll övningskörde jag för första gången igen på typ 3 månader, och gaaaalet va jag blev peppad på att ta tag i mitt körkort nu igen. Och jag hade inte glömt bort så mkt alls som jag trodde, sjukt bra gick det att köra iaf!


Och så har jag min första nyktra helg sen.. ja..jag minns inte ens när det hände sist. Men de känns faktiskt bra det också! Så ikväll har jag varit hos elin och tagit det lugnt medans hon drack lite och i morron ska vi se film, myyys!


tack&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0