home alone

Idag har mamma opererat örat, så nu är jag ensam hemma eftersom hon måste sova över på sjukhuset. Men som tur var får hon komma hem i morron eftersom operationen gick jättebra! Hälsade på henne ikväll och hon var hur pigg som helst, de kändes skönt! Så nu hoppas jag att hon slipper alla problem med sitt öra framöver. Och så fick jag sällskap av Amanda ikväll, riktigt trevligt!

Och så provade vi studentmössorna idag :D iiiiiih jag är så sjuuukt peppad!

Enda jobbiga just nu är att jag har så sjukt mkt dryga utgifter, vettefan hur ja ska få allt att gå ihop! Hur fan klarade jag mig med 1273 kr/månaden förra året?! Jag fattar inte.. Jag måste verkligen klippa mig, köpa smink, shoppa kläder + att jag just köpt skor också! Kanske inte låter som nödvändiga grejer, men de är det verkligen! Usch, jag har alltid hatat allt som har med ekonomi att göra..

Men men, nog om det, det får helt enkelt lösa sig på nått sätt!


Gonattt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0