helgen

Sådärja, nu är helgen över, men riktigt rolig har den varit! I fredags bjöd jag Elin på kinamat, sen var vi massa tjejer som förfestade hemma hos henne och så var det dildoparty, sjukt kul! Efter det hade vi tänkt dra ut på droskan men tråkigt nog så var det fullt där, så några utav oss gick på Gretas och drack lite, sen blev det fyllekäk och sen typ dö i kylan på väg hem.
Helt jävla galet kallt!

Lördagen började jag med att jobba, lika trevligt som alltid! Det var jättemycket folk så det var inte en lugn stund. Men sånt gillas! Sedan for jag direkt från jobbet på 30årsfest. Mycket trevlig kväll, trevligt folk och god mat, en del alkohol och roliga lekar, jag vann faktiskt en öl, haha! Sen avslutades kvällen med att bada badtunna, huuuuuur skönt som helst! Sen somnade jag som en stock på soffan när jag kom hem..


Imorron ska mamma opereras så jag måste sova själv här hemma, vilket jag hatar! Så jag måste försöka hitta mig en sovkompis.. Men det känns också drygt eftersom jag hatar att ha folk sovandes hos mig.. egentligen!

Haha men aja, nog om det! Nu ska jag tvätta bort sminket och krypa i säng!


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0