blött

Huvva va det regnade i morse, verkligen spöregnade. Men jag tänkte bara att "äh, jag är högst ute i 5 min sen är jag inne på skolan igen, hinner knappast bli så blöt". Men oooooj så fel jag hade, när jag kom in i skolan såg det ut som att jag nyss hade duschat med kläderna på, var helt dyngsur och håret var KATASTROF!

Var iaf skönt att va i skolan hela dagen, eftersom jag har en hel del att ta igen. Och i morron är vi så gott som lediga, vi ska bara bowla med klassen 2 timmar, det kan bli skoj!


Hur som helst är jag bajssur över att jag inte får övningsköra ikväll.. men men.. kan inte göra nått åt saken. Ska köra dubbelt så mycket imorron istället. Och förhoppningsvis får jag mina pengar av pappsen snart så jag kan brja plugga min teori.


Nu ska jag plugga nått helt annat.. svenska språkhistoria.. för jag har missat ungefär allt och jag MÅSTE måste måste få VG på det. Så nu gäller det att ligga i!


Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0