bläää

Idag är en riktig skitdag! Har ont i magen och mår illa och är livrädd för att ja håller på att åka på nån jävla magsjuka, det gillas inte. Och att jag haft feber till och från hela dagen är ju inget jättelovande tecken! Men men förhoppningsvis är det bara nått falskt alarm..


Förhoppningsvis blir det en bra helg iaf. Om jag slipper bli sjuk så blir det utgång på fredag och förhoppningsvis paradispadet på lördag :)

Ne om man skulle sova kanske.. måste försöka pallra mig till skolan i morron. Gruvar mig iofs redan över hur grinig Mona kommer bli när jag än en gång kommer till lektionen utan bok. Kanske är dags att pallra sig till bibblan och hämta ut alla böcker så man hänger med i svängarna! Jaja, det är morgondagens problem.

nattinattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0