halvdrygt

Min morgon började med att jag var och kollade upp mitt öra, och allt var bara drygt! Det var typ 8 läkarkandidater och 1 riktigt läkare, så allt tog cplång tid. Och så fick jag veta att om jag inte tryckutjämnar i örat några gånger/dag så kommer jag måste operara, och jag HATAR att tryckutjämna, usch! Men får väl bita ihop och göra det ändå.

Sen blev det skola, och första lektionen var kul! Det var några från försvaret som var där och pratade, och fan vad jag önskar att jag både psykiskt och fysiskt kunde orka med lumpen.
Fast vet redan nu att jag aldrig skulle palla! Men verkar ändå småkul.

Sen fick jag veta att jag klarade mitt naturkunskapsprov, och mitt enda stora + idag var att jag fick VG på svenskaprovet, SJUKT jävla bra av mig, haha!


Just nu sitter jag bara och beklagar mig över körkortsteorin, USCH jag orkar inteeeee!!


herrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0