the last goodbye

Klockan 15.26 idag tog livet slut för min älskade Diva, och det känns så jävla tomt! Men jag är glad att jag var med henne hela tiden iaf, för nu vet jag att hon fick en fridfull död.. Men att någon dör liggandes i ens famn är väl inte den roligaste känslan jag varit med om, men som Emmelie sa: "men då somnade hon in i en famn full av kärlek!", och det ligger nått i det hon säger!

Har haft en riktigt pissig dag, ögonen gör verkligen ont av alla tårar, känns som att dom aldrig slutar rinna.. Men förhoppningsvis känns det bättre snart, så länge inte någon säger
"men gumman hur är det?", för då bryter jag ihop.. Men jag har iaf tur som har en vän som Elin, som kommer förbi med lite chips och cola och bara är bäst i världen, kärlek till dig darling!


R.I.P Diva <3


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0