lördag

Sådärja, då har man jobbat klart! Hyffsat lugn dag på jobbet för att vara en lördag, vilket var skönt med tanke på att jag inte är så jättepigg.. men jag blev iaf klar med stängningen hur fort som helst..

Igår var till en början en riktigt trevlig kväll. Först var jag och fixade mina naglar, och passade på att pimpla lite vin redan då.. sen så for jag till Emelie och firade hennes 18-årsdag och sedan for vi på droskan! Var för ovanlighetens skull faktiskt riktigt mycket trevligt folk där! Sen lyckades jag få äckligaste klösmärket i pannan, och ont gör det! Men förhoppningsvis försvinner det snart..Men som sagt, riktigt trevlig kväll tills allt bråk började.. as usual!

Så lyckades jag he sönder mitt bankomatkort igår också, jättteeekul.. spec med tanke på att alla pengar kommer nu.. Men nu ska jag iaf ta mig i kragen och fixa mig ett visakort ist :) känns som att det är på tiden!

Nee, om man kanske skulle försöka komma på nått att göra ikväll?

hejdo!


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0